• دوشنبه ۱۵ مرداد ماه، ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
  • دسته بندی : اقتصادی
  • کد خبر : 975-5184-5
  • خبرنگار : 0584004
  • منبع خبر : ----

/نخستین همایش کسب و کار و استراتژی‌های بهینه در شرایط رقابتی در بجنورد/

مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی:
در برندسازی کالا باید به کیفیت کالا توجه ویژه شود

مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی با اشاره به برگزاری نخستین همایش مدیریت کسب و کار و استراتژی های بهینه در شرایط رقابتی در بجنورد توسط جهاددانشگاهی گفت: در برندسازی کالا باید به کیفیت کالا توجه ویژه شود.

محمدرضا موفق در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، با بیان اینکه برندسازی وظیفه دولت نیست و باید صاحبان صنایع و بخش خصوصی در این زمینه ورود پیدا کنند، افزود: برای ایجاد یک برند برای یک کالا باید زنجیره ای تکمیل شود که این زنجیره شامل کیفیت کالا، خدمات پس از فروش، رضایت مندی مشتری و ... است.

وی ادامه داد: برند یک لگو و یا یک شاخص بیشتر نیست و آن چیزی که آن را شاخص می کند تضامینی است که در خصوص کیفیت کالا و خدمات، خدمات پس از فروش، تنوع و قیمت ارائه می شود.

موفق اظهار کرد: مجموعه عوامل ذکر شده می تواند یک برند را شاخص کند در غیر این صورت نمی توان حضور آن کالا را در بازار موفق ارزیابی کرد.

وی بیان کرد: اگر صاحب صنعتی به دنبال برند سازی برای کالای خود باشد اما در این زمینه موفق نیست نشان دهنده آن است که در این زنجیره نقص هایی وجود دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: هیچ کسی جزء صاحب صنعت نمی تواند تشخیص دهد که کدام قسمت از زنجیره دچار نقص است.

گفتنی است این همایش به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی و با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، بیمه پاسارگاد و معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد در تاریخ بیستم مرداد ماه سال جاری در محل سالن گلشن برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: